Învățare interactivă prin inteligențe multiple și diagrama Venn

octombrie 23, 2024by Spectrum Colentina
464090120_1081750820619583_4419573393812926385_n
464376883_1081750823952916_4424703458147657242_n

La ora de comunicare în limba română, s-au folosit diverse metode de lucru pentru a ajuta elevii clasei a II-a G să înțeleagă mai bine textele studiate. Teoria inteligențelor multiple a facilitat învățarea activă și interactivă dezvoltând elevilor diferite abilități și stimulând creativitatea. Diagrama Venn, un instrument vizual, a fost folosit pentru a identifica asemănările...

La ora de comunicare în limba română, s-au folosit diverse metode de lucru pentru a ajuta elevii clasei a II-a G să înțeleagă mai bine textele studiate. Teoria inteligențelor multiple a facilitat învățarea activă și interactivă dezvoltând elevilor diferite abilități și stimulând creativitatea. Diagrama Venn, un instrument vizual, a fost folosit pentru a identifica asemănările și deosebirile dintre personaje, pentru a compara evenimente și idei din text. Împreună susținem educația!
Contactează-ne
Șos. Colentina nr. 64B, Sector 2, București
+40 733 314 741
Luni - Vineri: 8:00 - 17:00
ABONEAZĂ-TE LA NEWSLETTER

    © Spectrum - Școala Primară Spectrum Colentina